Verzending & Bezorging

Verzending via GLS pakketpost

Bij CarkitStunter.nl verzenden wij alle pakketten dagelijks met GLS. Zodra uw bestelling is verwerkt en verzonden, ontvangt u automatisch een Track & Trace-nummer per e-mail.

Met dit nummer kunt u via de website van GLS precies volgen:

  • waar uw pakket zich bevindt

  • wanneer het wordt aangeboden

  • of het eventueel bij een GLS ParcelShop is afgegeven

Dit maakt het eenvoudig om uw bestelling te volgen tot aan de bezorging.


Wanneer wordt mijn bestelling verzonden?

Bestellingen die op werkdagen worden geplaatst en op voorraad zijn, worden doorgaans dezelfde dag verwerkt en aan GLS aangeboden. In de meeste gevallen wordt uw pakket dan de volgende werkdag bezorgd.

Let op:
Tijdens drukke periodes (zoals feestdagen) of bij uitzonderlijke omstandigheden kan de bezorgtijd afwijken. Mocht dit het geval zijn, dan informeren wij u zo snel mogelijk.


Niet thuis bij bezorging

Bent u niet thuis op het moment van levering?
GLS probeert uw pakket af te geven bij de buren of brengt het naar de dichtstbijzijnde GLS ParcelShop. U ontvangt hierover een melding via de Track & Trace-pagina.


Verzendkosten

De verzendkosten worden automatisch weergegeven tijdens het afronden van uw bestelling. Deze kosten zijn afhankelijk van:

  • het afleveradres

  • het gewicht en formaat van uw pakket

  • eventuele bezorgopties


Problemen met uw levering?

Heeft u vragen over de bezorging, komt het pakket niet vooruit of lijkt er iets mis te gaan?
Neem gerust contact op met onze klantenservice:

Telefoon: 035-5237325
E-mail: info@carkitstunter.nl

Wij helpen u graag verder.